Известие

Collapse
No announcement yet.

голям проблем с ТЕРМОСТАТ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз карам с термостат от рено 5 вече 4 години и нямам никакви проблеми загрява много бързо и държи 86/87 градуса постояно
    Alfa 155 2,5TD

    Comment


    • #17
      Без термостат или блокирал разхода скача с 2-литра най малко
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от wenimont Покажи съобщение
        ...колега alfa user никакви ли проблеми не ти създаваше колата след затварянето на въздуха към радиатора имам в предвид как се държи при висока скорост ИЗВЪНГРАДСКО
        Е то проблеми не може да няма хич - загряваше докъм 70 градуса при температура -10 отвън и скорости около 90-100, като парното не е на макс топло. Но задължително картона се лепва с изолирбанд (не остава следи по боята после), за да не отлети нейде по пътя
        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
          Без термостат или блокирал разхода скача с 2-литра най малко
          знам -знам със 100 км скорост по магистралата температурата ми е на 50 градуса.
          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


          Renault Megane II Grand Tour-2004г

          Comment


          • #20
            Преохлаждането на двигателя също е вредно и то доста даже. Намалява се мощноста на двг. , поради непълното горене , изразходва се повече работа за преодоляване на триенето в двигателя ( тъй като маслото не е достигнало работната си температура ) , съществува опасност от кондензация на горивото и особенно на водните пари. Те се смесват със серния двуокис и се получава сериста киселина , която действа корозиращо на елементите. Износват се цилиндрите и буталните пръстени , а кондензиралото гориво от своя страна измива масления слой попада в картера и влошава качествата на маслото.Разхода на гориво скача осезаемо..
            Малко се отнесох , но мисълта ми е най-добре сложи някакъв картон пред радиатора.
            Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
            Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

            Comment


            • #21
              Има ли някой колега от София който се е справил с проблема и го е разрешил с термостат от Рено , да ми помогне малко в начинанието,че студа си идва.
              ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


              Renault Megane II Grand Tour-2004г

              Comment


              • #22
                От 2 години съм с термостат от Рено 5 (11-12лв. според магазина) и съм нямал никакви проблеми. Според мен този компромисен вариант е приемлив при положение, че преди него смених два уж оригинални термостата Behr за по 70-80лв. и изкараха макс по 3-4 месеца. С термостата от Рено извънградско 85-86 гр. (без значение от скороста), градско 90-92. Освен размера се различават и по градусите, има 83 и 86 гр. Аз заложих на 83 гр., че нашите Алфички имат навика да работят на по високи градуси. Няма нищо сложно в монтажа и едва ли ще ти трябва помощ. За по сигурно спореед мен свали си стария и му изтърбуши вътрешностите и след това присади другия.
                Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
                ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от volkan Покажи съобщение
                  От 2 години съм с термостат от Рено 5 (11-12лв. според магазина) и съм нямал никакви проблеми. Според мен този компромисен вариант е приемлив при положение, че преди него смених два уж оригинални термостата Behr за по 70-80лв. и изкараха макс по 3-4 месеца. С термостата от Рено извънградско 85-86 гр. (без значение от скороста), градско 90-92. Освен размера се различават и по градусите, има 83 и 86 гр. Аз заложих на 83 гр., че нашите Алфички имат навика да работят на по високи градуси. Няма нищо сложно в монтажа и едва ли ще ти трябва помощ. За по сигурно спореед мен свали си стария и му изтърбуши вътрешностите и след това присади другия.
                  Благодаря колега.
                  ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                  Renault Megane II Grand Tour-2004г

                  Comment


                  • #24
                    И аз съм с термостат от рено 5 и съм пре доволен.
                    Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                    Comment


                    • #25
                      Колеги вчера се впуснах в търсене и проверяване на тези термостати от Рено 5.
                      Цените варираха -12лв/някакъв немски/,15лв/Vernet/,
                      18лв/BERH/ цените са за София и с малки отстъпки.
                      Видях го на живо как изглежда този термостат от Рено.
                      Не съм запознат с това как изглежда отвътре нащия термостат,но знам че има няколко кръга. А това е самота елементче от Реното 5 дето видях. Та въпроса ми е колеги ,вие изтърбушвате ли си вътрешностите и слагате само въпросното елементче ,какво става с тези кръгове -губят се нали?
                      Другото което е за колко кубика и коя година Рено да търся?
                      ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                      Renault Megane II Grand Tour-2004г

                      Comment


                      • #26
                        Колега гръговете са си само два голям и малък както при всички автомобили и да трябва да се изтърбуши твоят термостат като предпазна мярка защото може да блокира затворен и да прегрееш а годината е без значение стига да влезе в маркуча
                        Alfa 155 2,5TD

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                          Колеги вчера се впуснах в търсене и проверяване на тези термостати от Рено 5.
                          Цените варираха -12лв/някакъв немски/,15лв/Vernet/,
                          18лв/BERH/ цените са за София и с малки отстъпки.
                          Видях го на живо как изглежда този термостат от Рено.
                          Не съм запознат с това как изглежда отвътре нащия термостат,но знам че има няколко кръга. А това е самота елементче от Реното 5 дето видях. Та въпроса ми е колеги ,вие изтърбушвате ли си вътрешностите и слагате само въпросното елементче ,какво става с тези кръгове -губят се нали?
                          Другото което е за колко кубика и коя година Рено да търся?
                          Вернет и Бер са една марка - едните правят термостата, а другите корпуса. Бер-а е по-скъп, защото в БГ са решили, че били по-добри.
                          Arena Coast Customs

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                            Колеги вчера се впуснах в търсене и проверяване на тези термостати от Рено 5.
                            Цените варираха -12лв/някакъв немски/,15лв/Vernet/,
                            18лв/BERH/ цените са за София и с малки отстъпки.
                            Видях го на живо как изглежда този термостат от Рено.
                            Не съм запознат с това как изглежда отвътре нащия термостат,но знам че има няколко кръга. А това е самота елементче от Реното 5 дето видях. Та въпроса ми е колеги ,вие изтърбушвате ли си вътрешностите и слагате само въпросното елементче ,какво става с тези кръгове -губят се нали?
                            Другото което е за колко кубика и коя година Рено да търся?
                            кви кръгове кво околовръсно бре !!!!!! дори и термостата да ти е в маркуча малкия кръг си остава докато не загреее колата ! пустиняк
                            155 осем хиляди клапана 16 вериги
                            0884650778 токи4а

                            http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                            Comment


                            • #29
                              Има два вида (справка - Робигаз). Единият е с външен диаметър Ф35мм, другият Ф45мм. Взимай този на 45мм и скоба да го стиснеш(и грес - може и с вазелин да го вкараш де... )). Друго не знам, не съм сменял лично с такъв оригиналния, инфото е от съвети на колеги събрано. Май се скъсява и маркуча.
                              Arena Coast Customs

                              Comment


                              • #30
                                а бе я го биите един боц тоз Марян и да оди да си зима един термостаК нов и да му е мирна главицата!!!
                                155 осем хиляди клапана 16 вериги
                                0884650778 токи4а

                                http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                                Comment

                                Working...
                                X